martes, 14 de abril de 2015

Analisi d'un anunci : Nike



1. Les paraules
-Què diuen els textos orals i escrits?
El eslogan de Nike durant el anunci, “Risk everything” que significa juga’t-ho tot.


2. Les imatges
-Quants plans hi ha? Moltisims ja que el anunci complet dura 4 minuts. Abunden els plans americans quan parlen els jugadors i els plans en moviment.
I de vegades periferics per mostrar al publici la porteria
-Què expliquen? Què representen?
La situació de diversió i felicitat que experimenten els jugadors i el public durant el partit


3. Els sons
-Hi ha música? De quin tipus? Si, es una barreja de pop i disco.
-Hi ha efectes sonors? De quin tipus? Si, de accions, per exemple al caure al terra o al xutar la pilota sona el so del impacte.
-Quin paper tenen la música o els efectes en l’anunci?
Per fer el ambient més divertit i animat.


4. El missatge
-Quin producte i marca s’anuncien? No s’anuncia cap producte en especial, es un anunci per donar a coneixer la marca, Nike.
-Com resumiries el missatge que es vol transmetre?  Que si utilitzem Nike podrem acabar jugant com si fossim els nostres idols.
-A quin públic va dirigit l’anunci? Al public que li agradi el futbol, en especial a la juventut.


-Apareix en l’anunci el consumidor de la marca? Com es caracteritza?
Si, son els jugadors. Com futbolistes perfectes.
-El món que reflecteix l’anunci s’assembla a la realitat? En aparença si, pero no del tot ja que no ens podem convertir en qui vulguem.
-Quina representació del món es desprén de l’anunci? Com un lloc feliç on tothom s’ho passa bé.
-Quin tipus de persones apareixen a l’anunci, quin paper hi fan i com estan caracteritzades?  Jugadors famosos de futbol i el públic que mira el partit.
Fan el paper de protagonistes i juguen un partit entre ells.
Estan caracteritzats com jugadors de futbol perfectes que ho fan tot molt be i sense errors.
-Quins valors funcionals, emocionals i simbòlics s’atribueixen al producte o servei de l’anunci?

Els valors de que qualsevol que utilitzi Nike sera tan bo com els jugadors de futbol professionals.




0 comentarios:

Publicar un comentario